Ilktan Merhabalar devlet hastanesinde spinal sezeryan olanlar tecrübelerini paylaşa bilir mi çok merak ediyorum nasipse pazartesi günü olucam.beni neler bekliyor
GizemHamza34 Ilktan canım ben olmadım ama spinal anestezi sonrası çevremdeki çoğu kişi de bel ağrısı kaldı doğumlarının üzerinden 2-3 yıl geçmesine rağmen ben korkuyorum devlette yapmıyor o yüzden özel de genel anestezi altında yapabilirim
Ilktan GizemHamza34 genel pek tercih edilmiyor artık özelde bile spinal oluyor bebek çıktıktan sonra uyutuyorlar 3. Dogumum olucak fakat devlette hiç yapmadım 2si özelde olmustu