Özele gıttım 2280 dedi bebeğin kilosunu bugün devlet hastanesıne gıttım 1850 gr dedi kilosuna bide doğru düzgün cevap bıle vermıyor doktor insan soru sormaya bile korkuyor ya hem devlet hastanesının cıhazları bıraz eski hemde özele gıdınce bu tuhaf oluyorlar devletteki doktoru anlamış degılım morelımı bozuldu bugün baya sizler ne düşünüyorsunuz kızlar