Merhabalar arkadaşlar hamile olduğumu ögrendim ilk 12 şubat son adet tarihi 301 çıktı beta sonra damla şeklinde bi kanama geldi hastaneye gittik ultrason la bakamayacklarını söyledirler bi kan daha aldılar 780 çıktı 2 gün sonra tekrar gel dediler ve yine knama tarzında norkta nokta kan vardı kırmızı renginde tekrar gittim 1300 civarında çıktı iyimi kötümü anlamadım
-