Kalbimde Kızlar hamile olduğumu 10 da ögrendim 34.1 ile 12 sinde tekrar istedi doktor 99 du Daha sonra istemedi dün test verdim 948 olmuş iyi mi size
Kalbimde CerenDF canım valla tesedüf oldu ya😂😂 diyorum kendi kendime ah keşke daha geç öğrenseydim stres yapıyorum
CerenDF Kalbimde yapmayın stres güzel artmış maşallah. Bende adet gecikmem olmadan öğrendim 140 ile artana kadar keseyi görene, kalp atışını duyana kadar çok korkmuştum 🥲
Kalbimde CerenDF ay banda dua edermişim arkadaşım cumartesi keseyi görmeye çağırdı doktorum inşallah keseyi görür daha sonra kalp atışınıza duyarız Rabbim sanada evladını bağışlasın inşallah
CerenDF Kalbimde tabi Allah sağlıkla bu süreci tamamlamayı, bebeğinizi sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 💕
Kalbimde Pinar58eslem aşkım son adet tarhine göre hesaplanıyor yani benimde düzensiz bende cumartesi öğrencim 😂😂😂