Kızlar ben 31 haftalık hamileyim bugün doktora gittim kontrol için ve sezaryen için gün verdi doktorum, 2 hafta sonra tekrar gel dedi kontrol için 2 hafta tam dolmadan gidince muayene için ücret ödenmiyor ama merak ettiğim bir şey var ilerleyen haftalarda haftada 1 çağırma ihtimali var onda nasıl oluyor ücretlendirme