Busra2013 Kizlar omru hayatimda bas agrisi cekmedim ha cektiysem 10.15 dk 1 sat agrir gecer 11+6 oldum hergun basim agriyor ya korkuyorum ne bu aksam 2 de agridi 11 de uyandim sabah hala agriyor suan hala agriyor saat 12 ben anlamadim bisi hamileliktenmi tansiyonmu baska bisimi cozemedim ya n
zynpknt Busra2013 tansiyonunuzu ölçün normalse de sık beslenin ve bol su için ben bir de magnezyuma başlayınca çok faydasını gördüm
Sudee01 Busra2013 aynı haftadayiz aynı seyleri bende yaşıyorum canım tansiyonunu ölç . Benim hep çok düşük ve bol bol su içmeye bak
mlkkk Busra2013 parol kullanabilirsiniz hormonlardan kaymaklı da olabilir tansiyondanda bol su tüketin
Zeynoaley Busra2013 yüksek ihtimalle tansiyonla alakalı bende çok çekmiştim bol su içmeye özen gösterin
Busra2013 zynpknt ben ilk hamilelikte hoc tansiyon problemi cekmedim son hafta stres yaptim dusuk dedi beni buyuk hastaneye yonlendirdi o gunden beri tansiyoj makinasindan cok korkuyorum olcmeye korkuyorum :(
Busra2013 Sudee01 su iciyorum da kizim hoc izin vermio 5 dk dinlenim uykum geldiginde uyiyim yada yemek yiyim ac sussuz surekli onunla ilgileniyorum Basim catlick ya sizindemi agriyor basiniz ?
zynpknt Busra2013 ben baş ağrısından çok çektim ölçmeye korkmayın yükselirse çok riskli dediğim gibi aç susuz kalmayın bir de doktorunuzdan magnezyum isteyin bence
Sudee01 Busra2013 evet benimde başım çok ağrıyor ve tansiyonum hep düşük bide kızım var 4 yaşında hiç durmuyor ilgileniyorum tansiyonum hep yerlerde ayağa kalkıyorum göz kararması da yaşıyorum ve baş ağrısı devamlı
tazeannesese Ben de magnezyum başladıktan sonra şükür baş ağrılarım azaldı. Günde 2,5-3 litre su içmeye dikkat et az icincede baş ağrısı olur. Arada başım agridiginda sade Türk kahwesi içerim iyi geliyor
Busra2013 tazeannesese bas agrisi normalmi yani hamilelikte ilk kizimda hic yasamadim bunda cok kotuyum ya basimi kaldiramiyorum yemek yiyemiyorum
tazeannesese Busra2013 yani sizin baş ağrınız normal mi değil mi bilemeyiz. Kansızlık olunca we tansiyon yükselince de baş ağrısı olur. Benim başım agridiginda tansiyonuma bakıyorum normal çıkıyor çok çok zora dusmedikce parol içmiyorum ama doktorlar sadce parola izin weriyor eğer ağrınız geçmiyorsa bir tane parol alabilirsiniz. Tawsiyem kan değerlerinize we tansiyonunuza baktirmaniz 🌸 Allah şifa wersin