Pcosluyum ve gebelik istiyorum. Pcos ile ilgilenen bir doktor arayışındayım İstanbul’da yaşıyorum. 3 yıllık evliyim 2,5 yıl doğum kontrol hapı kullanarak regl oldum. Gebelik düşündüğüm için tekrar doktora gittim ve beni kombinol adı verilen bir takviyeye başlattı bu takviyede folik asit D vitamini B12 inositol gibi vitaminler bulunmakta. 3 aydır bu takviye ile birlikte deniyoruz Fakat henüz bir sonuç alamadım Bu yüzden ovulasyon testi aldım bunu da regl olduktan sonra kullanmaya başladım. Bugün 21. günüm denemeye yinede devam ediyorum. Söylenenler gibi C çizgisinden koyu bir çizgiyi hiç göremedim hep silik şekilde gözüküyor. Benim gibi testi kullanıp bu şekilde olan var mı ?