Findik-annesi Kızlar bu ilacı her gün olacak şekilde kullanıyorum burda şimdi bikaç yazıya denk geldim her gün kullanılmaz diye karaciğer değerlerim yüksek çıkıyor bu sebep olabilir mi başına gelen var mı gidince doktoruma sorucam size de danışmak istedim
Ceydaaas1 Findik-annesi günde bir çok haftada bir demiş olması lazım doktorunuzun çok içtiğiniz için karaciğer enzimi yükselmistr
Sahra25 Findik-annesi bu ilaç her gün kullanılmaz canım haftada 2 defa kullanman gerekir değerin bu yüzden yüksek çıkıyor olabilir doktoruna gittiğinde mutlaka her gün içtiğini söyle belki zararı olmuş olabilir
zynpknt Findik-annesi sanırım bu baya alerjik anneme alerji yapmıştı ve 1 buçuk yıl kaşındı kadın hiçbir ilacı içemedi
Tugba2794 Findik-annesi bu hapı ben de kullanıyorum karacıger enzımlerım pazartesı gunu 99 du bugun 200 olmuş yarın yuksek ıhtımalle doguma alınacagım 300 olacak cunku 😢 Kaşıntım cok fazla ama ılactan oldugunu dusunmeyın bunun sebebi gebelık kolestazı
Minnosannee Ben de gün aşırı kullanıyordum sonra günde bir kullanmaya başladık ve kaşıntılarım oluştu geceleri doktor karaciğer enzimlerine baktırmamı istedi acaba bundan olmuş olabilir mi daha sonuç çıkmadı ama kaşıntıya sebep oluyor olabilir mi acaba
Findik-annesi Minnosannee Evet benimde kaşıntım oluyor idrar yolu enfeksiyonu var o tetiklemiş olabilir denmişti ama bence ilaçlar yapıyor çünkü 3.aydan sonra kullanmaya başladığım ilaçlardan sonra oldu şuan 19+5im
Hulu61 Ben gebeliğim boyunca kullandım 35. Hafta gibi karaciğer değerlerlerimede bakılmıştı hiçbir problem çıkmadı doğumda yaptım
Hulu61 Findik-annesi evet her gün bu hapın 2000 lik ve 20000 lik olanı var biri her gün diğeri haftada 1 2 gün kullanılıyor sizinki hangi dozu o d önemli
Findik-annesi Ceydaaas1 Araştırdım ikinci gittiğimde sordum üstüne basa basa evet günde bir demişti sonra o doktoru değiştirdim evime daha yakın olana başladım gidince ona sorcam muhtelemen bu yapıyor o zaman
Findik-annesi Sahra25 Evet bende öyle düşündüm zaten sonra Araştırdım ikinci gittiğimde sordum üstüne basa basa evet günde bir demişti sonra o doktoru değiştirdim evime daha yakın olana başladım gidince ona sorcam muhtelemen bu yapıyor o zaman
Findik-annesi Hulu61 Sanırım her vücutta farklı bende yan etki yapıyor çünkü ilaçlara başladıktan sonra olmaya başladı
Eceeeeemmm Hulu61 banada doktor bugün yazdı her gün 1 tane olarak 2000 lik benimki her gün içebilir miyim o zmaan
Sahra25 Findik-annesi mutlaka sor bir sakıncası var mi diye çünkü değerinin yüksek çıkması birşeyi tetikliyorsa önlemi alınsın.. bazı doktorları asla anlamıyorum ya can teslim ediyoruz şaka gibiler
zynpknt Findik-annesi yok işte ilacı bıraktı 1 buçuk yıl kaşındı ama her yeri kaşınıyodu onun kolları bacakları
Findik-annesi Tugba2794 Benim haftam daha çok erken 19 haftalığım ve safra asidine vs bakıldı onlar temiz çıktı sadece karaciğer enzimleri yüksek çıktı umarım düzelir sizde sağlıkla kavuşun inşallah
Findik-annesi Tugba2794 Ayrıca kaçıncı haftadasınız ve kaçıncı haftadan beri karaciğer enzim değerleriniz yüksek
Tugba2794 Findik-annesi sizin cok erkenmıs degerlerınız kac suan?? Ursactve baslanmıs olması gerekıyordu bu durumda