Nisa58Sivas Demir Bağlaması Kapasitesi (TDBK) :135-392 değer sonuç :507 LDL kolesterol 0-130 değer Sonuc :230 TRİGLİSERİD: 0-150 değer Sonuç :180 BİLGİSİ OLAN VAR MI BU GİDİŞAT NASIL OLUYOR ? Doktor bu kan sonucuna göre ilaç verir mi ?
Mrvsmt2502 Nisa58Sivas burada kimse doktorunuz değil verir vermez diye kesin konuşamaz zira bu değerlerle bazı doktorlar ilaç verebilir bazılarıda dikkat et diyebilir yani doktora danışmalısınız…
Parinas Nisa58Sivas değerler yüksek doktorunuza danışın. Özellikle trigliserid çok sıkıntı diye duymuştum. Doktorunuz gerekeni yapacaktır. Geçmiş olsun
CerenDF Nisa58Sivas son aylardaysanız kolesterolünüzün yüksek çıkması normal doktorum bana son 3 ayda zirve yapacağını söylemişti doğumdan 2 ay sonra falan düzeliyormuş. Demir bağlama kapasitesinin de yüksek çıkmasının sebebi kansızlık çok yüksek ihtimal aynı şekilde yine benim de yüksek çıktı kanım 9.9 doktorum kansızlıktan dedi. Trigliserid konusunu bilemiyorum bununla ilgili bir şey yaşamadım. Doktorunuz her şeyi çok daha bilir bunlar benim yaşadıklarım 💕
Nisa58Sivas Mrvsmt2502 Doktor Olmadıklarını Biliyorum Fikir Almak Amaçlı Sorulan bir Post Bu Tahlillerini Yaptıran Arkadaşlar Olmulştur illaki Ön Bilgi almak İçin Sordum Yinede Teşekkür Eeerim cevabınız için
Nisa58Sivas Parinas Evet Doktorumu gideceğim yarın dün verdim kan bugün bunlar biraz bu şekilde çıkmış Biraz içime Korku düştü Ondan önden belki bilen annelerimiz vardır diye danışmak istedim 🌸
Nisa58Sivas CerenDF Teşekkür Ederim Ceren Hanım biraz içime su serptiniz bende dün vermiştim kan sonuç bugün çıktı yarın gideceğim inşallah doktoruma kansızlık hep vardı malesef :-/
CerenDF Nisa58Sivas rica ederim doktorum bana ilaç dahi vermedi hamur işini azalt kızartma vs yeme dedi ve bir daha gebelik boyunca kolesterol baktırma dedi gereksiz panik yaptığım için 😂
Nisa58Sivas CerenDF büyük ihtimalle banada Yağlı Şeyler yeme Diyecek Birde kansızlık var onun için ilaç verir diye düşünüyorum ama bilmiyorum ya bende Açıkçası biraz panik yaptım şuan korktum Hamile değilken hiç bir sorunum yoktu ilk defa kolesterolümü böyle gördüm
CerenDF Nisa58Sivas aynı şekilde benim LDL çok düşük çıkardı şu an 160 falandı en son bakıldığında. Korkmayın hiçbir şey olmaz 🥲