Ozgeozi35 Kızlar en son 15 inde beta 711 di dün ayın 17 sinde 1612 olmuş ama kese vajinalultrason ile gözükmedi. Sizce bu durum normalmi hala kimyasal yada dış gebelik olanilir mi ?
superstar_00 Ozgeozi35 Google ye gebelik hesaplama yazın son adet tarihinizi yazın kaç haftalık olacağınıza bakın kese bazen 5,6 haftada da görünür.
GezenTavuk_2 Ozgeozi35 kimyasal olsa değeriniz artmaz düşer ama dış gebelik normal gebelik ile aynı değer yükselir kese gozukmez bir ihtimal oda beklemekten başka çare yok 🥰
mucizemom8 Ozgeozi35 ben de gittiğim de görünmedi beta istedi 4030 çıkmıştı sonra haftaya gel dedi haftaya gittim kesede bebek göründü stres yapmayın bence görürsünüz daha erken gibi olabiliyor bazen böyle
hilal_tas94 Ozgeozi35 daha çok yeni benim 4. Haftada kese bile görünmüyodu alttan muayene yaptırma bu dönemde çok riskli 7. Haftada bebek göründü stres yapma bol bol muz ve ayva ye
Mommywolf 9.haftaya kadar görünmeyen var. Stres yapmayın sabırlı olup dinlenip bekleyin. Doktor betanıza göre haftanızı söyler zaten. Güzel haberler gelsin inşaallah 🌸🌸
cauuv1 Ozgeozi35 geç döllenme olabilir benim de kese 6. Hafta gözüktü bebegi 8. Hafta minicik yeni görmüştük