heyecanlibekleyis_ Sinosanneoluyor2025 ayda 1 falan kan sekerime baktiriyorum açlık kanda birde gecen gun bir tane kan degerime bakildi o da 3 aylik şekerim ortalamasi oluyormus onlarda normal cikti