Boşuna özellere para yedirmeyin 5 bin 4 bin rakamlar asgari ücretle iki kişi çalışsa bile bu para çok devlette yapıyorlar direk prinatolojiden randevu alın arkadaşlar bebeğinizin başka masrafına harcarsınız durumu olana sözüm yok mecbur kalıp bulmasaydım ben de yaptırırdım ama Devleti deneyin mutlaka