Bilinen markaların hepsinin yorumlarına bakıyordum genelde aldım doğum yapmadım daha ya da 1 aydır kullanıyorum tarzı yorumlar vardı emin olamadım alsam mı derken şikayet var da philips mochi bebebao hepsinin bir ayda bir hattada bozulduğu, çekim gücünün azaldığı yazılmış. Uzun süre kullanıp memnun kalan oldu mu ufak meblağlar değil tereddütte kaldım