Petrikor1 Benimde hep kasık ağrım olurdu ödüm kopardı. Kanamam, lekelenmem de olurdu iki haftada bir giderdim doktora ama şükür sıkıntı olmadı. Şimdi 26 haftalık hâlâ da kasık ağrıları oluyor. Doktor çok normal karşılıyor çünkü rahim büyüyor bebeğin kilosu, suyu, plasentası bunlar rahme ağırlık yapıyor we kasık ağrısı oluyor🌸