Doğuma 35 gun kalmş ve içime gun gectikce korku giriyo ilk gebeliğim devlete doğum yapacam burdaki özel fiyatları 16bin tl olmasına rağmen kocam devlete yapalm diyo imkan yok ev kira dukan kira bu aralar çok sıkışık olduğmz için kocam devlet istiyo bende kabul etm onu zor duruma sokmak istemiyorum ama baya korkuyorum doğumda bnei ne beklicek bilmiyorum hastane bana ilgili olmazsa duşuncesi veya doğumda ölürsem duşuncesi beni çok bunalti her sefernde ruyalar göruyorum doğum ile ilgili bu dusuncelerden bir an kurtulmak istiyorum ya çünkü acıya dayanklı biri dğlm bana dua edin kızlar kolay bi doğum nasip olur inaşalah 🥲