YagmurEymenAyaz01 14.03.2025 de 13 çıktı degerim 17.032025 de 91 çıktı sağlık ocagı hemşiresi sağlıksız gebelik dedi 🥹 bat 16 mart az yükselmiş dedi sizce öyle mi yarın kadın doğuma gideceğim
Anneoluyorumm00 YagmurEymenAyaz01 bence güzel canım benim adet günümde 46 di geç döllenme dedi doktor belki seninde öyledir
danla2711 YagmurEymenAyaz01 benim adetimden 1 hafta gecikmesine rağmen 426 gibi bir değerle öğrenmiştim gayet iyi bence değerin ve bir iki doktordanda aynısını duymadan karamsarlığa kapılma bana ilk zamanlar gittiğim bir doktor düşük tehliken var demişti 2 farklı doktora daha gittiğimde öyle bir tehliken yok saçmalamış o doktor demişlerdi ve şuan 30 haftalığız hemen üzülme derim canım hayırlı olsun bu arada♥️ sağlıkla hayırla güzel haberler al inşallah 🤲
Gmry YagmurEymenAyaz01 değerleriniz %40ında üstünde yükselmiş betada beklenen artış en az %40tır zaten bence bekleyin artışınız gayet güzel görünüyor 🙏
YagmurEymenAyaz01 Laleesra bilmiyorum ağlattı beni o kadar kadın dogum yükselişi güzel dedi aradım şimdi
YagmurEymenAyaz01 Anneoluyorumm00 evet büyğk ihtimalle öyle ama yüzde yüz sağlıksız diyince bende çok ağladım üzüldüm
ErsBegAs Artışı iyi ama neden öyle dedi ki ay panikten başka bir işe yaramıyorlar ya bazı insanlar inanılmaz… Sen hemşiresin tanıyı koymak doktora, hekime aittir ya
YagmurEymenAyaz01 ErsBegAs evet gerçekten öyle ağlattı beni boşu boşuna kadın dıgum doktoru artık güzel dedi
Anneoluyorumm00 YagmurEymenAyaz01 üzülme canım benim benimde acilde vermiştim doktor ilk gördüğünde emin olmadı gidin bir hafta sonra gel yine ver demişti ama ben emindim , şuan doğdu 8 aylık oldu bile🥰 burda beta 9 la öğrenip doğuranlar var canım seninki çok iyi boş ver sen sağlık ocağın
Merloza YagmurEymenAyaz01 yüzde yüz sağlıksız olan kendisi demek ki, öyle düşünün🤣Takmayın her lafı, en iyisini doktorunuz bilir🌺
YagmurEymenAyaz01 Merloza 🤣🤣 çok teşekkür ederim bence de öyle umarım güzel olur her şey hepimiz için ♥️🤲🏻
Birannelikmeselesi YagmurEymenAyaz01 yükseliş gayet normal hatta güzel duruyor. Ne meraklılar insanı strese sokmaya 😒 içini ferah tut doktor yorumlasın.
YagmurEymenAyaz01 Birannelikmeselesi evet gerçekten öyle o kadar çok üzüldüm ki yarın 160 ve üstü olursa sorun yok dedi doktorum gayet iyi dedi 🥹
Beyzadrs YagmurEymenAyaz01 mis GİBİ yükselmiş neden bunu dedi ki? Adet günüm beta 42 çıkmıştı, doktor sonrasında 5 gün geç döllenme dedi. Bu şekilde artmaya devam ederse hiç bir sorun olmaz. Sevinmek için de üzülmek için de erken. Sağlıkla ilerlesin inşallah:)