Kızlar merhaba. 30+6 dayım. Yaklasık 10 gündür burun tıkanıklığı yaşıyorum. Bugün doktora gittim kulağım da tıkandığı için artık. Bana 3 kutu ilaç verdi. Ceftinex, Evosten ve Parol. Hamilelikte kullanılır sorun yok ciddi bir enfeksiyon var dedi. Fakat ilaçaların kullanım talimatlarında “hamilelikte yeterli çalışma yapılmamıştır doktorunuza danışarak kullanınız” yazıyor. Daha önce kullanan böyle bir durum yaşayan var mı?