Merhabalar , sizlerden ikili testini en erken hangi hafta günde yaptıran var merak ettim, Dr beni ultrasona göre 11+2 de olacağım gün çağırdı, bana erken geldi. ilk çocuğumda 12.haftanın bitmesini beklemiştik 🧐 boşa mı gitmiş olurum özele gidiyorum her gidiş bir masraf orası da ayrı bir konu yani 😬