Ynnnn Kızlar bebeğim 30+3 günlük ve 1 kilo olmuş doktor bebek küçük dedi moralim bozuldu o kadar da iyi yiiyorum ?😕
Birbenbirbebek Ynnnn bazen genetik oluyor canım .. başka bir sorun yoksa sıkma canını. 🥹 takviye kullanıyor musun ?
Qonca652 Ynnnn benim de aynı 28. Haftalık 991 gram dedi bir hafta gerilik var. Bayramdan sonra perinatolojiye yönlendirdi .
DENIZ_55 Ynnnn bende fazla yemiyorum senin yemenle değil genetik oluyor genelde 35 haftada 3 kilo dedi doktor iri bebek olacak dedi bende yemek fazla yemem doktora sordum oda senin yemek yemenle alakalı değil kanla besleniyor bebek anne karnında dedi bebegin gelişimi genelde genetik dedi bana sende takma cnm
rosatue Ynnnn kan akımında sorun yoksa sıkıntı yok. Bebeklerin kilosu genetik ama bence cihazlara da çok güven yok. Bana minyon bebek 2700-2800 doğar denmesinin hemen ardından 3400 gram doğum yaptım.
Ynnnn Birbenbirbebek hayır hiç bi takviye kullanmıyorum ama doktorum bugün ilaç yazdı bebek kilo alsın dedi
Birbenbirbebek Ynnnn iç takviyeni eksik etme birazda güçlü beslenirsen alır inşallah ama keşke takviyeyi önce verseymiş 🥹
user2524 Hiç canını sıkma 1 haftada bile 700-800gr alabiliyor, bebeğe kilo aldıran yiyecekleri daha sık tüketmeye çalışın bu aralar. Tartıldığında sende farkedersin kilo artışını
Ynnnn user2524 biraz önce geldik hastaneden beni gör hemen bir kase yogurt yedim çerez yedim arkasına muz 😅onun arkasına elma yerim şimdi
Ynnnn Birbenbirbebek omega (pregno marin) yazdı magnezyum bir de feramat demir ilaçı yazdı bugün başladım kullanmaya bunlarla beraber her gün rutin şeklide muz çerez yoğurt hurma yumurta tüketeceğim inşallah toparlarım 🙏
Hazella Qonca652 28 hafta için zaten 1 kilo normali size neden gerilik var dendi nerdeyse 1 kilo olmus sizinkide
Ynnnn Qonca652 Omega (pregno marin) yazdı feramat demir ilaçı ve magnezyum yazmış dün aldım hemen bugün kullanmaya başladım
Ates06 @Ynnnn aynı şekilde alt sınıra yakın yakından takip ediliyorum 15 günde bir gidiyorum halbuki beslenmem iyi ama anlamıyorum benimde moralim bozuluyor
Ynnnn Ates06 aynen benim öyle her gün yoğurtumu cevizimi meyvemi yerim etrafımdakiler diyor ne yesen artık bebek alır son ayların olduğu için diypr düzelir diyolar
asyasena35 Ynnnn her sabah yarım avakado yemeni tavsiye ederim . Bende bebiş 1 haftada 400 gram almış