Mtt34
Canım öncelikle hayırlı olsun. 7 haftalık daha o kadar çok minikki cinsiyet anlamak çok zor olur. Benim doktorum doçent çok iyi bir doktor ona rağmen 10.cu haftamda bana direk erkek dedi 16 haftama kadar her muayenede erkek dendi. Ve dün akşam doktorum bana kız olduğunu gördüklerinin hep kordon olduğunu söyledi. Demem o ki şimdiden bu psikojiye girmemeniz:) rabbim hayırlı sağlıklı evlatlar versin hepimize