İlk gebeliğimde bio oil lierac ve Hindistan cevizi yagi kullandım hiç doğuma kadar çatlağım olmadı ama doğum sonrası bir anda söndüğüm için göbek altımda çok az catlama oldu dün yine başlayayım krem kullanmaya dedim ama lierac masallah 2 bin küsür olmuş ve ml olarak az . Sizin bunun dışında kullanıp şuan memnun kaldığınız krem var mı kızlar