Atess1
Ya hiç kimsenin evliliği hakkında kötü yorum yapmam. Yangına körükle gitmem, hemen boşan falan da demem de bacım sen naptın ya? Böyle bir adamla daha evli kaldın aldattığını bile bile aynı yatağa girdin ve 2.çocuğu yaptın. Pess. Yani ne yaşıyorsun orasını bilemem tabi ama. Allah kimsenin de başına vermesin ama buna katlanılmaz ya. Ailen varsa ailene sığınsaydın. Kendi ailesine durumu anlatsaydın. Yani inan bi kadın isterse neler neler yapar. Kimseye ihtiyacı olmadan gül gibi de geçinir. Yani büyük konuşmuyorum milletin gider tuvaletini temizlerim geçimimi sağlarım yine de böyle şerefsizle bir dakika evli kalmam. Herşey aşılır herşey çözülür ama aldatma asla. Böyle bir bok yiyosa bırakın naparsa yapsın . Çocuklarınızı da kimse sizden alamaz. Hak hukuk devlet var ya.