hhaziran gulnursn bunu doktorunuz yorumlasa daha iyi olur. Her kanama şekli bir değil. kimi tutunma kanaması, lekelenmesi yaşarken, kimileri düşük tehlikesinde kanama, lekelenmesi oluyor. O yüzden hastaneye gitmeniz daha güvenilir.
prensesafra1_ gulnursn benimde öyle oldu geçen haftalarda rahimde kanama alanı varmış kücük kücük pregesteron kullandım geçti. Mutlaka doktora gözükün hemen önlem alınır geçmiş olsun🌸
Rusapolat gulnursn hamileliğin hiçbir döneminde kanama normal kabul edilmez. 1 hafta beklemen düşük yapmana sebebiyet verebilir. Direkt acilden giriş yap baksınlar
Cesie doğum hastanesi varsa acilden giriş yapın bakarlar. Kanama bazen önemli olabiliyor gitmek en iyisi
Cesie Neden doğum hastanesi diyorum çünkü bazı hastaneler anlamıyor bilmiyor alanı olana giderseniz daha net öğrenirsiniz sebebini