Alimelek Bingöl merkez devlet Hastanesi’nde yakın zamanda doğum yapan annler varmı acaba varsa deneyimleri nasıldı memnun kaldınız mı hangi doktor dogumunuzq girdi deneyimlerinizi paylaşırsanız sevirim doğum şekli normal
superstar_00 merixx Şu an Tural hoca var kendi doktorumdu. Ben Özel Bingöl hastanesinde doğum yaptım o zamanlar ordaydı şu an devlette ona gidebilirsiniz.