haniferesko Canom hep senin isim postuna denk geliyorum 😂 Afra ve Betül isminden vazgeçemiyorsun koy gitsin artık 😂
Ada1111 haniferesko Genelde bakıyorum baya güzel seçimleri oluyor ankete katılanların bende en çok oy alanı koycam artık insaAllah 💜
Haticeozbdk Ada1111 burda her görüşten bir sürü insan var, herkesin beğenmesi gerekmez ki bence. Siz begenmissiniz koymuşsunuz bence gayet güzel Betül ismi