Esma006 lavaboya gidip geldikten sonra bir miktar akıntı oluyor bazen bende ama siz bir bardak dolusu diyorsunuz bu miktar çok fazla evet çok erken haftanız ama olabilir belki yine de kendinizi korkutmayın doktorunuzla görüşün bence acil olarak inşallah öyle bir şey olmamıştır