Nursen21 Ozdilserpl valla net olmasa banada geçmez ama YouTube da video izliyorum iş güç yemek buraya takılıyorum öyle
Ebrumarbling Ozdilserpl 35+1 iz bende de zaman geçmiyor bu zamana kadar çabuk geçti ama sanki 30. haftadan sonra zaman durdu 😏
Brnokn 35+5 im ben de nts de sancı ve ağrılarım çıkıyor 2 gün hastane yattım serum ciğer geliştirici iğne progestan fitil uygulandı fitile devam ediyorum erken Doğum olmasından korkuyorum
Yaprakkm Ozdilserpl bi bana böyle gelmiyomuş demekki hızlı geçsede zaman kucağımıza alsak hayırlısıyla 😌
Brnokn Nursen21 açılmam yok o bi avantaj sancı nst de çıkıyor ben hiç bişi hissetmiyorum ağrı sancı falan