Doktorumdan çok memnunum kafa psikoloji olarakta çok rahat hamilelik geçirdim ama son aylarım olduğu halde gebeliğimi öğrendiğim günden itibaren gittiğim halde sürekli zamlardan etkilendik şuan 35 haftalığım muayene ücreti 4bin tl oldu (biraz duygusal yaklasıyorum ne bileyim bence ilk bastan beri giden gebelerin bu kadar etkilenmemesi gerek)
Doktorum 70 bin
Hastane artı 35 bin deniliyor daha hastaneyle konuşmadık
Rabbim yardımcımız olsun