Doğduğundan beri dalin kullandım 4 yaşında hala dalin kullanıyorum bebekken konak sorunu olduğunda da karbonatlı suyla tarayınca hemen temizlendi ve bir daha da öyle bir sorun yaşamadım 2. Çocuğuma da aynı şekilde yapıcam eğer dokunur alerji yaparsa tabi o farklı ☺️