Kubos1 ben orda Doğum yaptım geçtiğimiz pazartrsi günü muayene 65 lira ama ben çoğu testi dışarda yaptırdım doktor kabul ediyor sorun etmiyor sadece en son orda bulunması gereken tahliller verdim ona da 17 lira falan ödemiştim. Doktor gerçekten çok iyi ilgili biri tavsiye ederim hemşireler fln da çok iyiydi ben çok memnun kaldım . Yenidoğan ünitesi yok ama malesef