Ben henüz cinsiyetin belli olmasindan 1 gün önce kız bebeğim olduğunu adını da beril koydugumu görmüştüm. Doktorum aciklayacakken ben dedim rüya gördüm kız bebekti dedim o da dedi ki artık bir dahaki bebeğine bu erkek dedi bı hayal kırıklığı yaşamıştım ama sonra öğrendim ki kız bebeğim oluyormuş yani doğru görmüşüm. Şimdi ismini Beril koymak istiyorum ki rüyamdan önce hiç bu isim aklımın ucuna gelmemişti. Sizce nasıl bir isim çok koyulan bir isim değil.