Zarifbblog bende 31.haftada 2400düm . Şeker testi yapmadım. Açlık tokluk değerlerim normal çıkmıştı evde ölçmüştüm 1 hafta.
Sonra da bakmadım. Ama suyum vs normal şekerde su da fazla oluyor diye biliyorum.
Bide sizin gibi benımde hem eşimin hem bizim aile tarafı iri ve uzun boylu .
Bende genetiktir diye düşündüm.
Boyu kaçtı sizin?