Benim de hamileliğin başında 5.80 çıkmıştı. Şu an 37 haftalığız, her ay tiroit değerime baktırmak için kan veriyorum ilaçlarımı düzenli olarak kullanıyorum o yüzden değerim 1 küsürlerde seyrediyor. İlaçlarını düzenli olarak kullanırsan bir döküntü yaşamazsın bence