minikelebek_ Merhaba kızlar bugün 13+5 olduk hasteneye randevum var cinsiyet belli olurmu acaba siz kaçıncı haftada öğrendiniz
Ceku256 minikelebek_ bazı doktorlar, özel hastaneler bir tahminde bulunuyorlar canım ben 12+2 de gitmiştim doktor tahminde bulundu fakat kimse bu hafta kesin konuşamaz. Yani ilerleyen haftalarda değişebilir.
staRmama minikelebek_ biz 12+5 te öğrendik daha erken öğrenenler de var bence belli olur pozisyon uygun olduktan sonra. Gitmeden önce kahve+çikolata kıpır kıpır yapar ve gorursunuz 😍
Yetersukrbck_0618 minikelebek_ kimisi o haftalarda öğreniyor ama ben o haftada gittiğimdr daha çok küçük olduğunu söylemişti 16 haftalık iken gittim net belli oldu sonrada hiç değişmedi
Basakparlar minikelebek_ yanılma payı çok olur ileri haftalarda daha kesin olur bende 16 da gittim ancak tahmin edildi 18’de netleşmişti
3nmber Bende bugün 13 haftalık oldum doktorum 11. Haftada gördü söylemedi bu akşam gidicem bende kontrole söylicek bakalım çok merak ediyorum 😄
Edanursoylu minikelebek_ Ben iki gebeliktede biri 12 biri 13. Haftada öğrendim ozeldeki doktorumdn. Ancak en önemli husus bebisin pozisyonu 🌸
1_Pandackk minikelebek_ 15+4 cinsiyet öğrenmiştim 13 haftada gittiğimde gostermemisti ama doktorların tecrübeesine ve cihazlara göre değişir gösterirse bide öğrenebilirsiniz
Esila23 minikelebek_ dün 11+4 gittim sormadan kız dedi doktor ve bebek hareketli dedi gitmeden önce bir bardak portakal suyu içtim bir tane de çikolata yedim dene istersen ☺️ tabi doktor yanılır mı bilemem erken bir hafta