Sonnenfrau Selam kızlar varmıı belirtilerinizz ☺️☺️ Benim bu ay çok fazla akıntım oldu yumurtlamadan sonra elimdeki tek belirti bu Benim bat 26 Mart ama 27 sindede olabilir 💚
Melike3506 Sonnenfrau bat 25, cumartesi pembe lekelenmem oldu geçti dün kahverengi akıntı başladı hala devam ediyor miktarı çok az ve çok silik ağrım falan hiç bir şey normalde reglim kahverengi akıntı ve regl ağrısıyla başlar 1-2 güne sökülürdüm regle dönmezse bat günü test yapcam başka bir belirtim yok
momof3 Sonnenfrau Bat 25 🫠 Erken yumurtladım bu ay ovülasyon yaptım yumurtlama sonrası akıntıda artış ve sol kasıkta batmam çok oldu.Hala ara ara devam ediyor.Son bir kaç gündür göğüs uçlarım aşırı acıyor ve çok bitkinim 😅 Test yaptım yumurtlama erken olduğu icin pozitif gördüm ama kan vermedim bekleyeceğim inşallah vardır kızlar hepimizde ♥️♥️
SuEr_Tu1512 Sonnenfrau Aşkıımm sen burlarda mısıınnnnn😍 Nasılsın, nasıl gidiyor, İnşallah bu ay vardır🙏
eliff__ Bat 26 adetime 10 gün kala kahverengi lekelenmem olduğu 2 gün sürdü az az ondan sonra başka bir şey yok herhangi bir belirti yok
Birbebisannesi Akıntı sıfır. Gögüs ucu hassasiyeti çok fazla. Bel ağrısı biraz. Sol kasık ağrısı devamlı. Başk bir şey yok.
Sonnenfrau Birbebisannesi inşallah bu ay güzel sonuçlar alırız diyelim sizinki güzel belirtiniz varmış
Mamiko_2020 28✋🏻13ünde çatlamam oldu 🥹ara ara kasıkta sızım oluyor dünde bel ağrım oldu ama belirti olarak saymıyorum her ay belirtielre göre kesin hamileyim diyorum ama malüm 😅
Sonnenfrau Mamiko_2020 ben artık belirtileri kafama takmıyorum ya çünkü aradıkca vâr oluyor sanki belirtiler
K1u5b9 Benim de bat 25 bugün kasıklarım ağrıyor ve bi halsizlik var uykum çok geliyor oğluma hamilken de çok uykum geliyor du elimde test var ama negatif görümcem diye yapmıyorum adet günümü bekliyorum bide geçen hafta pazar günü aşırı bi miğde bulantısı yaşadım kan verdim acilden beta HCG 2.0 çıkmıştı doktor çok erken olduğunu için düşük çıkmış olabilir dedi kafam karışık o yüzden adet günüm bekliyorum rabbim isteyen herkes nasıp etsin 🤲
Sonnenfrau K1u5b9 artık yemin ettim yani ben gecikmeden test yapacağım. Öncesinde yapılınca insan üzülüyor
Sonnenfrau momof3 ayy hadi inşallah bu ay benimde yumurtalama sonrası akıntım çok çok fazlaydı bir peceteyi dolduracak şekildeydi ama yinede ümitlenmiyorum 😅😅🙂↔️
SuEr_Tu1512 Sonnenfrau Çok şükür yaa 🤷 Karnım şişiyor sürekli gaz sancısı oluyorum herhalde şuan öyleyim çok kötü hissediyorum 🥺
momof3 Sonnenfrau Ben çok ümitlendim artık çok geç inşallah yalancı pozitif değildir gördüklerim ya çok üzülürüm 🫠🥹
Sonnenfrau cakirbebek 30 31 bizimle değil 😅😅 uzun olmasın diye yazmadım yaa gel sende varmı belirti 😅