Kızlar merhaba hamileliğimi öğrendiğimde 21 şubatta doktora gittim keseyi gördü 4 haftalık dedi daha sonra 10 martta doktora gittim kesin kalp atışını duyarım diye 10 Mart kontrolümde alttan ultrasonla bebeği gördü doktor ama kalp atışı duymadı haftaya gel duyarız dedi 6 hafta dedi geç döllenme dedi adet tarihime göre 2 hafta fark vardı zaten bugün doktorun yanından çıktım yine aynı boyuttaymış büyüme yok kalp atışı yok yine alttan baktı haftaya tekrar gel artık yine aynıysa ya sen düşük yaparsın kanaman olur yada kürtaj yapıcaz dedi yani gelişme ihtimali varmıdır yine benle kesin kürtaj olucaksın diye konuşmadı bekleyelim 1 hafta daha haftaya belki görürüz dedi ama bilmiyorum canım çok sıkkın yani doktorun o bakışı konuşması çok belli aslında ama insan işte bi umuda tutunmak istiyor