Esilammmm Bende girdim sagligi yerinde cok şükür. Fakat sadece bağırsağında parlaklık var bunun nedenini bilen varmi
Ayazayaz Bende 21+6 da girdim ense kalınlığı vE kalpte beyaz odak çıktı detaylı uktrasyona girmeyi tavsiye etmiyorum 🤷🏼♀️ 12 haftalıkken de ense kalınlığımız vardı fetal dna testi yapmıştım çok şükür temiz çıktı şuanda da bu çıkınca keşke gitmeseydim bu tür şeyler üzmekten başka işe yaramıyor
Esilammmm Ayazayaz bende oyle dusunuyorum artik cunku baska hic biseyi yok . insanın icinde sadece şüphe bırakıyorlar resmen
Ayazayaz Esilammmm kesinlikle rabbim ne verirse o hamilelikte 0 risk die bişey Yok kesinlik diede bişey Yok Allah’a sığınıp beklicez
Esilammmm Ayazayaz Tabikide. Oyle Allah herkese sağlıklı sıhatli evlatlar nasip etsin hersery Allahtan