Eceeeeemmm Sağlık ocağındaki doktor bu ilacı yazdı ama gebelikte kullanılmaz diyor internette kullanan var mı aranızda ?
obess Eceeeeemmm benim doktorum hamilelik için çok fazla bu kadar önermiyoruz diyip kesmişti günlük damla kullanmaya başladım.
minicikanne Eceeeeemmm kaçlık sizinki? Bana doktorum 20.000lik yazmıştı. Haftada 2 defa kullanıyordum. Bitince sağlık ocağında yazdırmak istedim. Bu çok fazla biz hamilelere bu kadar fazla yazmıyoruz dedi. 2.000lik yazdı bana günde bir tane kullan dedi.
Eceeeeemmm Kkardelenn1 bana hiç bilgi vermedi eczacı üstüne yazmış günde 1 kere diye o zaman ben sizin gibi yapayım
Kkardelenn1 Eceeeeemmm çok fazla doz içeriyor hamilelikte fazla geliyor maalesef günde 6 damla d vit kullanmaya başladım şimdi
obess Eceeeeemmm yanlış yönlendirmek istemem ama sorup değiştirme şansınız varsa değiştirin içiniz rahat etsin.
Kkardelenn1 Eceeeeemmm doktora danışın isterseniz aile hekimliği de yazıyor onlar da damla önermişti bana