YadeOmer Elif0101 ben yaptırıyorum öğrendiğimden beri şuan 6. Aya girmek üzereyim bir sorun yaşamadık çok şükür
tugbamehmetbaki Elif0101 Ben daha önce de yaptırıyordum Şu anda da gebeliğin başından beri de yaptırıyorum benim Rahim ağzı yetmezliği var Erken doğum riskim var şükür şu ana kadar bir sıkıntı olmadı
Iyikilerim tugbamehmetbaki neden kendini riske atıyorsun oysaki tehlike nde varmış benimde kese dışında var kasilirim diye yaptirmiyorum zor ama mecburuzzzzzz tehlike geçince ne yaparız bizde😌
Dderryaa Elif0101 ben daha önceden de lazere gidiyordum brlki alışmışımdır acıya 😂😂 aman jilet yapma ağdaya git sıkma kendini bişey olmaz
Burcu3572 Elif0101 bende 16 hafta 5 günlük gittim ve jilet kullanıyorum epey yoğundu yaptırdım korktum senin gibi kasılmaktan bebeğe birşey olıur diye tereddüt ettim ama birşey olmadı şükürler olsun
Burcu3572 Elif0101 korkma git kendini hep sakinleştir bakma bile tlf al eline birşey olmaz valla benim bir de sedef var o bölgede resmen ölüm gibi ama.ona rağmen etkilenmedim
Aselikra Kızlar bende 35 haftalığım normalde bu zamana kadar hep kendim almaya çalıştım ama artık yapamıyorum kuaförde yaptırmayıda utanıyorum ya nasıl yapıcam bilmiyorum çok utanıyorum
Burcu3572 Elif0101 😂😂😂😂 dimi valla zaten korkuyoruz alınca ama hamilelik olunca daha çok etkileniyor insan
tugbamehmetbaki Iyikilerim ağda yaptırırken sıkıntı çekmiyorum ki 5 dakikalık zaten benim çok az jilet hiç yapamam enfeksiyon kaparım temiz olmaz Bir de çok sık muayene olmak zorunda kalıyorum temiz gitmek daha rahat geliyor
Iyikilerim tugbamehmetbaki benim daha 12 haftalık sıkıntı yaşamıyorum iki dakikada temiz oluyor bende 2 haftada yada10 günde bır gidiyorum karın büyükse tâbi sorun daha küçük ya o zamana kadar inşallah geçer de tehlike rahat ederiz