EbruDemir81 bunları yaşadım ama doktor bebek ağırlastigi icin normal olduğunu söyledi, nstde çıkan o sancılar içinde 10 dk icinde 3 kere gelmedikten sonra bir sey ifade etmez dedi, ben dun geceden beri yoğun sancı yaşıyorum ama bu sancı her zaman olandan farklı kasılma olmasının dışında çok uzun sürüyor ve belim karnim ayni adet ağrısı gelir gibi nefesi kesiyor sanki bugun ya da yarın düzene girecek gibi hissediyorum