Bir_nazenin01 Nasıl gidiyor hamişler benimle aynı gün olanlar var mı? Sezeryan doğum olacak ilk gebelik veinşallah ama çok korkuyorum bir yandan da heyecanlıyım 🥰 gelin birbirimize destek olalım 🫂
Rumeysaeliz Bir_nazenin01 bende 36 haftalık oldum cuma günü doktorum gün verecek sağlıkla gelsinler inşallah ikinci doğumum olacak Allah nasip ederse 🥰🧿🤲🏻
Bebekmert Bir_nazenin01 bende 36+1 deyim 2 Nisan benim doğumum da . 2. Gebelik olduğu için 38 haftaya verdi günü
Bir_nazenin01 Asdfgh122 evet 8 Nisan’a gün aldık sezeryan tercihim tamamen kendi isteğim aşırı korkuyorum normal doğumdan
Bir_nazenin01 Rumeysaeliz amin inşallah peki bir şey soracağım sezeryan korkunuzu nasıl yendiniz anlatıldığı kadar korkunçmu
Rumeysaeliz Bir_nazenin01 benim ilk doğumum çok guzel geçmişti en ufak bir korkum olmadı doğuma girerken şuan da yok öyle bir korkum çok şükür sadece rahat ol dua et bol bol inşallah güzel geçer 🥰🧿🧿🤲🏻
Nergisimmm Bir_nazenin01 36+5 normal düşündüğüm için doğum tarihi belli değil ne zaman gelmek isterse kızım ❤️
DENIZ_55 Bir_nazenin01 bende 35+6 haftaligim yarın 36 haftalık olacağız ilk zamanlar bayram öncesi planlıyordum ama bugün muane oldum birazda rahatsızdım doktor baktı hersey normal bayramdan sonra dogum planlıyor tarih hala vermedi heyecandan ölüyor haftaya tekrar muanem var bakalım ne diyecek
DENIZ_55 Bir_nazenin01 aynen insan heyecanlanıyor ilk bayramdan önce alırım seni diyordu kesin konuşmuştu bende hazirladim kendimi bayramda minigimle olacam diye doktor bugün bebek iyi herseu yolunda bayramdan sonra yapalım hem bebek için daha iyi olir dedi bende tmm dedim artık 😊