Lidyaumay Son Aysemmmcuk son 1 ama hiçbir belirti ve sancı yok bu gidişle doktorum sezeryanla alalım diyecek
Aysemmmcuk bugün görüş günümüz 12 haftalık olduk inşallah hayırlı haberler duyarım 2 yaşında kızım var kardeş görmeye gideceğiz:)
ozzbsb Sağ salim kucağınıza alırsınız inşallah🙏🏻Bizim de az kaldı programa göre son 39 ama ikiz olduğu için maksimum iki hafta gibi görünüyor☺️
Mervebalemir Son 109🌸 Hepimize hayırlı doğumlar diliyorum sağlıklı bi şekilde bebişlerimizi kucağımıza alırız inşallahh🙏🏻