Yonca_ Sen çok ayrıcalıklısın bir
İkiz annesinin önce buna odaklan🧡 evet gebeliğin diğerlerinden farkı tedirginliklerin, kaygıların, korkuların iki katı olacak ve biraz seni zorlayacak ama sonrası o kadar güzel ki inan 8 ayın nasıl geçtiğini anlamayacaksın