Efbees 2 doğum yaptım Gazi’de doktorum merih bayramdı ayrıldi şimdi oradan, özel kısmıda var, normal polikliniği de var, ücretler değişmiştir ama şöyle söyleyeyim, özel hastahane nin doğum paketinin yarısi kadar ücret vermiştik toplamda doğum dahil tüm muayene lere. Ücretli özel odalar var, doğum asistanlar yaparsa ücretsiz hoca girerse ücretli.