Bsrabzkrt
miniminibebek
Allah korusun içinizi ferah tutun arkadaşlar 🙏🙏
Benim ilk gebeligim ama ilk haftalarda hissedip arada hissetmemek normalmis daha bebisler cok küçük ya🥰😊
Benimde ilk 18 haftada hissetmeye başlamıştım düzensiz şekilde sonra 20 gibi 3 gün hiç hissetmedim cok korktum bende anlıyorum sizi, o ara aile hekimliğinden ebem kontrol için çağırmıştı doppler ile kalp atışı baktı.
İçiniz rahatlasın istiyorsanız, yakınsa aile hekiminiz hemen gidin doppler ile kalp atışı dinletsinler içiniz rahatlar🙏🙏
Ya da çok evham yapıyorsanız mutlaka doktorunuza görünün tabii ki
Sağlıkla kucağınıza alın bebeklerinizi🙏🙏🥰🥰