Kocamanailem_ Kızlar 2 gün sonra devlet hastanesinde sezaryen doğumum olacak. Doktorum 21 Mart sabah en geç 7 de acilden girmiş olacağım . Süreç nasıl ilerleyecek bilgisi olan var mı? 🫠
Kocamanailem_ Eşim bebeğimizi görebilecek mi ? ( Bazen gösterilmediğini duymuştum ) Sonda ameliyathanede mi takılıyor ? Bunları çok merak ediyorum.