Kızlar bu hastaneye muayeneye veya doğuma giden var mı ? tecrübeleriniz neler
hyhyk üstte kalsın
hyhyk kimse yok mu
hyhyk ben muayene gidiyorum nöbetçi doktor Sinan beye ve aşırı memnunum
Aley_2 doğumu da kendisi mi yaptırıyo acaba akşam mı gidiyorsunuz
Aley_2 doğum ücretini biliyor musunuz