Bir kızım var, 6 ay önce de yine bir gebelik yaşadım kalp atışı durdu 9.haftada. Kürtaj oldum korkuyorum acaba kürtajdan dolayı mı bir sıkıntı oluşacak diye. Bazen fazla kazıyorlarmış falan diyorlar ya hani. Hayatımda ilk kez foruma bir şey yazıyorum beklemek o kadar stresli ki