Canikoo Arkadaşlar merhabalar geçtiğimiz 5 Martta kimyasal gebelik yaşadım reglim başladı sonrasında tekrardan test yaparak yumurtlamamı takip ediyorum. 15 ve 16 Martı değerlendirdim , sizce bugün test yapmalı mıyım çatlamış mı anlamadım