Merhaba kızlar, oğlum 6 aylık oldu, özel hastane takipliyiz ve göz muayenesi hala yapılmadı…. Kimi ilk 3 ay içinde kimi 6.ayda yapılmalı diyor.. Bizim doktor 1 yaşında diyor ısrarla.. Sizce başka yerde sormalı mıyım yoksa normal mı?
(Onun dışında doktordan çok memnunuz🤗)